A treia generatie de studenti la Scolii ADC*RO

Tutorii ADC*RO au ales studentii care vor participa la cea de-a treia editie a Scolii ADC*RO. Lista celor admisi o gasiti pe site-ul proiectului. Selectia celor 69 de studenti s-a facut dintre cele 150 de inscrieri inregistrate pe site-ul scolii. 

In urma examenului de admitere, castigatorul concursului „Tu cat de mult iti doresti sa ajungi la Scoala ADC*RO” de pe Facebook, Adrian Olar, a primit bursa ADC. El a obtinut cele mai multe voturi pe Facebook si s-a regasit si pe lista celor admisi de catre tutori.

Anul acesta, Scoala ADC are un prim success story de spus. Pentru prima data, campania de promovare a acesteia a fost realizata de catre absolventi ai Scolii ADC din postura de angajati intr-o agentie de publicitate. A fost o campanie integrata cu o componenta importanta de social media, in care fostii studenti au aplicat tot ce au invatat in scoala. Este o dovada ca la noi se face carte si, mai important, ca Scoala ADC are o finalitate, a spus Adrian Botan, presedintele ADC*RO si Creative Partner McCann Erickson.

Cursurile Scolii ADC vor incepe luni, 11 octombrie, iar primul seminar va fi cel de „Introducere in publicitate”. Seminariile vor avea loc la sediul IAA. Studentii vor fi impartiti in 12 grupe si pe parcursul a 3 luni vor avea parte de o pregatire intensa: 2 intalniri pe saptamana, mai precis un seminar si o sedinta de lucru intr-una dintre agentiile in care vor avea loc tutoratele. In timpul scolii, studentii isi vor alcatui un portofoliu de creatie din rezolvarile briefurilor pe care le vor primi de-a lungul celor trei luni de scoala. La final, tutorii vor nota portofoliile studentilor si se va intocmi un clasament final.

Temele seminariilor de anul acesta sunt: Introducere in publicitate, Strategie si concept, Concept creativ, Print & Outdoor, TV, Radio , Digital & social media, Innovative Media, Campanii Integrate si BTL.

Tutorii care vor sustine seminariile celei de-a treia editii a Scolii ADC*RO sunt:

  • Adrian Botan, Creative Partner McCann Erickson;
  • Adrian Preda, Creative Director Tempo Advertising;
  • Andrei Tripsa, Creative Director Propaganda;
  • Costin Popescu, Creative Director CAP;
  • Dorian Pascuci, Creative Director ADDV Euro RSCG;
  • Liviu David, Creative Director Next Advertising;
  • Octav Gheorghe, Creative Director Gavrila&Asociatii;
  • Razvan Capanescu, Creative Director Publicis Romania;
  • Serban Alexandrescu, Creative Director Headvertising;
  • Sorin Tranca, Creative Director Friends Advertising;
  • Stefan Vasilachi, Creative Director GMP Advertising
  • Valentin Suciu, Creative Director Odyssey.

Scoala ADC*RO este o scoala de concept, dedicata tuturor tinerilor interesati de domeniul publicitatii. Acesta este primul proiect Art Directors Club Romania (ADC*RO), o initiativa a Uniunii Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR), organizat pentru a treia editie consecutiv de Millenium Communications.

Anunțuri