PRO TV oferă internshipuri tinerilor interesați de o carieră media

A apărut cam pe toate site-urile de job-uri un anunț potrivit căruia ProTV caută tineri interesați să facă practică de două saptămâni începând cu 1 iulie pe toată durata vacanței universitare. Pe site-ul lor, însă, la căutarea cuvintelor ”practică” sau ”internship” nu apare nimic. Nu știu cât să creditez anunțul, în condițiile astea.

Oricum, pe grupurile de discuții studențești se anunță:

ProTV ofera un program de internship celor interesati de o cariera in media.
Detalii la tel: 031 825 03 52
CV-uri pe adresa:lucia.burcescu@protv.ro
Dacă apucați să vă înscrieți și să faceți practică acolo, lăsați-ne și nouă un comentariu să ne spuneți cum a fost.
2 comentarii on “PRO TV oferă internshipuri tinerilor interesați de o carieră media”

  1. Stefania spune:

    Cautand mai multe informatii am dat peste anunturi pe site-urile de recrutare, insa sunt din 2008.

    Ar fi interesant de stiut daca au existat si anul acesta stagiile de practica.

  2. adinaantonie spune:

    Au existat si anul acesta stagiile de practica. Eu am fost la interviu si am colege care au fost primite. Au existat afise, cel putin la etajul 6, la Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii. Cat despre site, eu imi amintesc ca m-am uitat si era publicat la sectiunea jobs (daca nu ma lasa memoria)