Studenţii FJSC în top 10 la AdVenture

Două echipe în top 10 şi încă două în top 20 – acestea sunt rezultatele studenţilor români din cadrul FJSC la AdVenture, un concurs european de publicitate cu temă dată, organizat de EFCCE, în care participă echipe de câte 4 studenţi din toate colţurile continentului.

Echipa Spot Lights, clasată la o diferenţă de doar 1% faţă de locul întâi (ocupat de echipa din Austria, Ad Hoc), a ratat oportunitatea de a prezenta campania pe care a realizat-o la Festivalul de Publicitate de la Cannes.

Totuşi, performanţa studenţilor români, dar şi a colegilor lor de la Facultatea de Jurnalism şi Ştiinteţe Comunicării (FJSC), ale căror echipe s-au clasat pe locurile 7, 15 şi 18, trebuie consemnată, mai ales că FJSC, deşi nu face parte din topul anual al facultăţilor, este singura instituţie de învăţământ superior din România înscrisă în EFCCE (European Foundation for Commercial Communications Education), care a mai dat şi în ediţiile trecute câştigători.

„Să învigi facultăţi din Marea Britanie, Germania, Olanda, Belgia şi altele chiar e o performanţă, credem noi”, spune Adrian Mutescu, teamleader al echipei Spot Lights.

Sursă: iaa.ro

Anunțuri