Castigatorii concursului ASJC Romania / SHR

Iată, în sfârșit, câștigătorii concursului ASJC România / Sanoma Hearst România lansat la Balul Bobocilor din FJSC – MΞDIA NIGHT 2008! Redactorii-șefi ai celor patru publicații implicate în concurs – FHM, National Geographic, Esquire și Marie Claire – au ales!

Dacă te numeri printre câștigători, atunci scrie-ne la asjc.romania@gmail.com până marți, 10 martie, și te vom pune în legătură cu redactorul tău șef preferat pentru a-ți stabili împreună cu acesta ”ridicarea” premiului!

Cele trei studente au câștigat o zi în redacția favorită, alături de redactorul șef al publicației pentru care au aplicat la concurs!

Culmea este că, deși am avut foarte mulți participanți înscriși, unii au fost foarte tari și au luat premiul la mai multe categorii. Așa că i-am invitat pe redactorii-șefi care au ales norocoșii câștigători să ne explice de ce:

Câștigătoarea Marie Claire – Cătălina Bârzescu

Mara Store | redactor-sef Marie Claire

Mara Store

Mara Stroe (redactor-șef Marie Claire): Cătălina Bârzescu, care nu s-a limitat să spună că i-a plăcut tema unui reportaj, ci a punctat și structura lui. Cătălina spune  că nu e în targetul Marie Claire pentru că … face coach surfing și îi place să doarmă în cort. O invităm la Marie Claire unde, pe lângă inevitabilele discuții despre materialele din numărul următor, va afla că, în vară, am publicat un reportaj despre coach surfing și că mulți dintre membrii redacției au mers – sau încă merg – în Vamă, cu cortul. Been there, done that.

Câştigătoarea Esquire – Elena Bădiulescu

Radu Ionescu

Radu Ionescu

Radu Ionescu (redactor-șef Esquire): Elena a propus un titlu atractiv și, mai ales, aplicat pe profilul revistei. Dar, sincer, nu titlul m-a convins, ci faptul că, înainte de a-l livra, s-a documentat și a încercat să înţeleagă ce însemnă Esquire, ce politică editorială are revista. A studiat coperte mai vechi – și ăsta e un plus. De asemenea, am fost plăcut impresionat să văd că a propus și o soluție vizuală care să susțina titlul – lucru esențial în economia unui cover. Așadar, pentru strădanie și viziunea de ansamblu, o declar câștigătoare pe Elena.

Câştigătoarea FHM – tot Elena Bădiulescu

Eduard Tone

Eduard Tone

Eduard Tone (redactor-șef FHM)Elena a știut să rezolve într-o formă perfectă un conflict “de muncă”, folosind câteva dintre elementele care fac din FHM un brand recunoscut în intreaga lume. Cu umor, într-un mod “sexy”, dar și cu consecințe practice (funny, sexy, usefull = FHM), Elena și-a demonstrat calitățile diplomatice de care trebuie să dea dovadă orice redactor-șef.

Ar fi interesant să o cunoaștem, de aceea o vom invita într-o zi în redacția FHM, unde în afară că se mănâncă semințe, se vorbește despre tzitze, se joacă fotbal și, din când în când, golf, nu se întâmplă nimic interesant. Cu toate acestea, suntem convinși că și aceste modeste elemente o pot ajuta pe Elena să înțeleagă mai bine cum stă treaba cu plămăditul celei mai bine vândute reviste pentru bărbați din România. În masura în care va avea idei care să contribuie la propașirea FHM, le vom asculta cu atenție și, dacă e cazul, le vom implementa impreună cu o bere – atenție! – de cea mai bună calitate.

Câştigătoarea NG – Alexandra Toie

Cristi Lascu

Cristi Lascu

Cristi Lascu (redactor-șef National Geographic): Alexandra a avut o abordare realistă bazată pe o apreciere pragmatică a mecanismelor care generează anomaliile economice ale lumii. Deși mesajul nu este optimist, el este nuanțat și lasă loc pentru speranța că, prin rațiune și cooperare, derapajele societății moderne pot fi minimizate.

Anunțuri