Martisoare „vrajite” sau lucrul in echipa

Andreea Vraja este unul dintre juniorii ASJC, studenta la jurnalism si membru in echipa noastra de anul trecut incoace. Una dintre pasiunile ei este sa confectioneze martisoare „vrajite” (evidenta asocierea cu numele ei de familie), iar mai jos avem un cadou de la ea de 1 Martie. Multumim, Andreea 🙂

Un vechi proverb spune ca „meseria se fura”. Observam ce este in jurul nostru si invatam de la altii cum sa actionam sau sa facem un anumit lucru. Fara sa ne gandim neaparat la asta, lucram in echipa.

Primul snur de martisor l-am legat pe la varsta de 3 ani. Ce mandra eram de mine la 7 ani, cand am reusit sa il vand pe primul. Am avut de la cine invata cum sa imi folosesc imaginatia, faceam echipa cu tatal meu. Martisorul joaca rolul de talisman prins cu snur rosu/alb care ne apara si ne poarta noroc. Acesta este martisorul meu pentru ASJC.

martisor-asjcist

