Impresii despre teambuilding – seniori vs. juniori

Pentru ca a fost o experienta importanta atat pentru fiecare dintre noi, cat si pentru familia ASJC, m-am gandit sa culeg impresii de la cei prezenti weekendul trecut in Zarnesti. Iata ce am obtinut.

ASJCistii si o bucatica de OSEisti in Brasov

ASJCistii si o bucatica de OSEisti in Brasov

Ce spun juniorii:

„A fost o experienta placuta si totodata un mod de relaxare si distractie dupa o sesiune foarte dificila. Mi-au placut jocurile si activitatile, ca mi-am facut cativa noi prieteni la OSE, ca am ras mult si ca am imbratisat multe fete. Nu mi-a placut ca am racit si ca nu am avut ocazia sa mergem si pe munte sa ne dam cu nailonul pe partie sau sa  ne jucam in zapada. Sper sa mai apara astfel de momente”, ne spune Bogdan.

Elena (Vulpe) recunoaste ca „ideea unui teambuilding imi suna amenintator, nu prea stiam oamenii cu care o sa fiu, ma gandeam ca o sa ne lege de scaun si toata ziua o sa ne invete ce si cum trebuie sa facem ca sa devenim echipa. Intr-adevar am invatat cum te simti cand esti intr-o echipa, dar nu tintuita de scaun, ci prin jocuri antrenante, „ne-eforturi” de a-ti intelege colegul, cu rabdare si zambet pe buze, cu intelegere si buna dispozitie. Mi-ati indeplinit visul de a vizita Brasovul si dorinta cea mare de a trai ASJC (cred ca ar trebui branduit modul nostru de a munci distrandu-ne).”

Ce spun seniorii:

A fost incredibil sa vad o urmatoare generatie de jurnalisti distrandu-se impreuna, invatand sa aiba incredere unul in celalalt si construind o echipa plina de forta. M-am simtit excelent alaturi de nucleul comunitatii noastre de „young media makers” si cred ca a fost un inceput foarte bun pentru constructia unei baze solide pentru ASJC Romania. Am ras, am dansat, am vorbit, ne-am imbatat si am petrecut impreuna cateva zile extraordinare. Mai vreau!”, spune Denisa extaziata.

Petre e ceva mai direct: „A fost un teambuilding reusit, in care am ajuns sa-i cunosc mai bine pe colegii mei din ASJC si sa descopar cat de multe lucruri putem face impreuna. Ne-am distrat, am invatat si mai ales, ne-am testat reciproc limitele. Personal, abia astept urmatorul teambuilding si cred ca data viitoare va fi si mai wild ca acum. :P”

Eu spun cam asa: Ma bucur enorm ca am reusit sa facem teambuildingul asta. Era visul meu de acum un an. Si singurul regret pe care il am e ca nu am reusit sa ne strangem toti. Dar atatia cati am fost, ne-am simtit bine, ne-am distrat, am fost creativi, am suferit, am facut misto si am invatat. Imi doresc doar sa vad efectele. Un lucru imi e clar insa: ASJC va creste si o va face frumos. We (really) grow together! 🙂

PS: Curand o postam si cateva poze sugestive… imediat cum centralizam totul 😀

