Cea mai lunga sedinta din istoria ASJC

Am avut onoarea de a coordona ieri cea mai lunga sedinta a ASJC. Ceea ce indica faptul ca strategiile se fac greu. Asta pentru ca a fost a doua sedinta de strategie pentru noi si, dupa ore intregi, tot am mai avea de discutat.

Anca S, Catalin si Adina, atenti la ce explicam eu (probabil):P

Anca S, Catalin si Adina, atenti la ce explicam eu (probabil):P

Cat a durat? De la 18:30, cand ne-am intalnit, pana la 1:00, cand am plecat in sfarsit din Casa Studentilor, care se inchisese deja. Deci cam 6 ore. Multumim pe aceasta cale domnului Florin (pe care nu il cunoasteam pana acum), care a avut rabdarea de a sta dupa noi pentru a ne descuia usa.

Mihaela si Denisa C, mandre de munca depusa!

Mihaela si Denisa C, mandre de munca depusa!

In mod cert toti am fost terminati, ne-am stors creierii, rabdarea si nervii la maxim, dar a meritat. Si simt ca sedinta asta, asa lunga si urata cum a fost ea, ne-a si unit. In plus, mai ales pe la sfarsit, cand deja eram prea obositi ca sa ne concentram si sa tinem ochii deschisi, ne-am distrat de-a dreptul. Las pozele sa vorbeasca pentru noi.

Anca S, chinuindu-se sa stea treaza...

Anca S, chinuindu-se sa stea treaza...

Joculete la miez de noapte: Cata si Denisa

Joculete la miez de noapte: Cata si Denisa

O baie pe nas, de revigorare - Ioana si Adina

O baie pe nas, de revigorare - Ioana si Adina

Multumim lui Traian si Radu pentru amabilitatea de a ne oferi biroul in scopuri ASJCiste. V-am lasat surprize, poate ne mai lasati si alta data! 😛

Sa tot facem sedinte de strategie, nu? 🙂

