The Coke side of AdPrint

Ziua de ieri a inceput pentru mine odata cu cel de-al doilea seminar, sustinut de Sue Anderson, Creative Director Coca-Cola. Functia pe care o ocupa Sue anunta o prezentare interesanta.

Conceptul de succes al Coca-Cola este „The Coke side of life”, care prezinta lumea ca fiind un loc unde totul e posibil. S-a pornit de la simbolul iconic al Coca-Cola: sticla. Creativii au combinat acest element de succes cu ceea ce se afla in interiorul lui: brandul, care contine de fiecare data o explozie de tinerete, de culoare, energie sau de fericire.

„A trebuit sa ne gandim cum sa facem contemporan un produs clasic”, spune Sue Anderson. Iar solutia gasita de Coca-Cola a fost introducerea brandului in jocurile video: „asa am facut tinerii sa se opreasca si sa asculte”, adauga ea.

Sue Andersen, Creative Director Coca-Cola

Sue Andersen, Creative Director Coca-Cola | Foto: Andrei Ionita |

Ca tinerii sa reactioneze, Coca-Cola s-a prezentat intr-un mod dulce si fermecator. De asemenea, compania a reusit sa vorbeasca despre brand „fara sa ii fie rusine” cu faptul ca unii oameni nu sunt atenti la reclame sau ca nu vor produsul ei. „Coca-Cola este delicioasa si nu are rost sa ascundem asta”, spune Anderson zambind.

O alta metoda folosita de Coca-Cola a fost utilizarea animatiilor, care au prins atat de bine, incat au fost ulterior introduse videoclipuri pentru MTV, in loc de product placement.

Sue ne-a dezvaluit si cateva dintre viitoarele idei ce vor fi puse in aplicare de catre Coca-Cola. Noul slogan va fi „Coca-Cola – open hapiness”. „Nimic esential nu se va schimba pentru ca suntem multumiti de directia in care merge produsul”, ne-a asigurat Anderson. Coca-Cola va aparea mai mult ca fiind liantul dintre oameni, un „antidot racoritor” al rutinei. A fost lansata si o aplicatie pentru Iphone, Magic Bottle care spune „You have the questions, I have the answers”.

O prezentare facuta din imagini si sunete, din culoare si caldura. Aproape ca m-a convins ca produsul Coca-Cola iti ofera intr-adevar o alta viata, un alt punct de vedere. Iar eu sunt (!) a Pepsi person!

Devorand reclamele pe care ni le-a aratat Sue Anderson, am rezonat cu un lucru pe care l-a spus: „De cele mai multe ori, sunt lucruri chiar sub nasul tau despre care merita sa vorbesti”.

Anunțuri