youthweek. eu este online de la 1 septembrie

Iti pasa de viitorul tinerilor din Europa? In acest caz avem cateva vesti bune. Din 1 septembrie, poti accesa website-ul dedicat Saptamanii Europene a Tineretului 2008 la www.youthweek.eu.

Youthweek.eu va ofera materiale incitante despre evenimentele din timpul Saptamanii Europene a Tineretului din Romania, dar si din tarile vecine si de la Bruxelles. Aici veti gasi informatii despre cele mai bune proiecte europene de tineret ale anului si  tot de aici veti afla ce se ascunde in spatele unei nominalizari pentru un premiu international.

Magda Barascu  va acoperi evenimentele din Romania. „Sunt un jurnalist de 28 de ani caruia ii place sa se vada ca fiind constiinta publica a societatii din Romania. Scriu pentru Hotnews.ro si Euractiv Romania. Profesia m-a ales pe mine: am absolvit Facultatea de Jurnalism a Universitatii din Bucuresti si am o diploma de master in Management media obtinuta la Universitatea Westminster”, spune Magda Barascu despre ea.

Saptamana Europeana a Tineretului are loc intre 2 si 9 noiembrie. Pentru a sti totul despre ce inseamna acest eveniment in Romania si peste tot in Europa, accesati www.youthweek.eu!

