Salut, sunt Andreea / Hi, I’m Andreea

Nu mi-a plăcut niciodată să mă prezint. Nu că nu aş şti ce să spun, dar vreau ca omul să mă descopere treptat. În fond, la mine, ceea ce vezi este şi ceea ce primeşti. Nu sunt o făţarnică şi nu încerc să fiu altceva decât sunt. Împinsă de tata să dau la un liceu cu profil real (Informatica mai precis) am ajuns la Facultatea de Jurnalism. Nu ca să îi demonstrez lui ceva anume, ci ca să îmi urmez dorinţa. Nu mi-am regretat nicio secundă alegerea. Nici măcar atunci când nu-mi găseam de lucru. Acum, la cei 22 de ani ai mei, lucrez acolo unde mi-am dorit dintotdeauna, în presa pentru femei.

I never liked to describe myself. It’s not like I don’t know what to say, but I want a person to get to know me step by step. In fact, with me, what you see is what you get. I am not a false person and I don’t try to be something I’m not. Pushed by my father to follow a science orientated high-school (Computer Science, in fact), I ended up going to Faculty of Journalism. Not to prove him something, but to follow my dream. I never regretted my choice. Not even when I couldn’t find a job. Now, at 22, I am proud to say that I work where I’ve always wanted, in the media dedicated to women.

